ÁLTALÁNOS ÜZLETI FELTÉTELEK

A trendzy.hu hu online bolt általános szerződési feltételei a Fogyasztóvédelmi Törvénynek megfelelően lettek összeállítva, figyelembe véve a Keredkedelmi és Ipari kamara, az e-kereskedelem nemzetközi szabályzata, a személyes adatok védelméről szóló törvény, és az elektronikus kereskedelmi törvény ajánlásait.

trendzy.hu egy online bolt, amelyet a PJU d.o.o., Trg svobode 1A, 8340 Črnomelj működtet, amely az e-kereskedelmi szolgáltatást is biztosítja és a továbbiakban szolgáltatóként vagy eladóként hivatkozunk rá.

A jelen általános szerződési feltételek a bestnfast.hu online üzletének a működésére vonatkoznak, a felhasználó és az online üzlet jogait tartalmazza, és bemutatja a trendzy.hu és az ügyfél közötti jogi kapcsolatot.

A vásárlót kötik az általános szerződési feltételek, melyek a vásárlás pillanatában lépnek hatályba (az online megrendelés leadásától). A megrendelés leadása előtt a felhasználót minden alkalommal tájékoztatjuk az általános szerződési feltételekről, így a megrendelés véglegesítésével a vásárló megerősíti, hogy ismeri és elfogadja ezeket a feltételeket.

HOZZÁFÉRÉS AZ INFORMÁCIÓHOZ

Az eladó vállalja a kötelezettséget, miszerint a vásárlót tájékoztatja az alábbiakról a szerződés elfogadása előtt:

- a vállalat identitása (a cég neve és regisztrált székhelye, regisztrációs száma),
-kapcsolatfelvételi adatok, amelyek lehetővé teszik a gyors és hatékony kommunikációt (email, telefon),
-lényeges információk a javakról és szolgáltatásokról (beleértve az ügyfélszolgálatot és a garanciát),
- termék elérhetősége (minden egyes termék vagy nyújtott szolgáltatás, mely szerepel a weboldalon, ésszerű időn belüli elérhetősége),
-a termék kiszállításának feltételei (módja, a kiszállítás helye és ideje),
- minden ár tiszta és egyértelmű jelölése, beleértve az adókat és a szállítás költségeit,
- a fizetés és kiszállítás módja és határideje és ezen feltételek érvényességi ideje,
-az ajánlat érvényességének időszaka,
- a szerződéstől való elállás lehetőségének határideje és az elállás feltételei; beleértve, hogy visszaküldés esetén a vásárlót milyen költségek terhelik,
-a panasz/reklamáció folyamatának leírása, beleértve minden kapcsolatfelvételi információt és az ügyfélszolgálat elérését.

TÉTEL AJÁNLAT

Cégünk természetéből fakadóan az online boltunk ajánlata és készlete folyamatosan frissül és változik. A jelzett ár az olyan online vásárlásokra érvényes, amelyeket 100%-ban azonnal kifizetnek a megrendeléskor, banki átutalással vagy paypallal.

FIZETÉSI MÓDOK

A trendzy.hu webáruháznál a a szolgáltató a következő fizetési módokat teszi lehetővé:

- fizetés átvételkor
- bankkártyás vagy hitelkártyás fizetés) (Mastercard, Visa)
- Paypallal

SZÁMLÁZÁS

Online áruházunk természetes személyeket kiszolgáló webáruház (B2C). Jogi személyek számára a vásárlás nem lehetséges online üzletünkön keresztül (B2B). Ha B2B kapcsolatot szeretne létesíteni velünk, és nagyobb mennyiségű terméket vásárolna, kérjük, vegye fel a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal a következő e-mail címen:  null. A partner adatainak utólagos módosítása a megrendelés feladása után nem lehetséges.

ÁRAK

Az árak a megrendelés leadásának idején érvényesek és nincs előre meghatározott érvényességük. Az árak a megadott fizetési módokkal történő fizetésre vonatkoznak és a fenti feltételek vonatkoznak rájuk. Abban az esetben, ha a tétel ára változik a megrendelés feldolgozása közben, a szolgáltató tájékoztatja a vásárlót. A szolgáltató arra törekszik, hogy a lehető legalacsonyabb árat nyújtsa a vásárlónak, vagy egy olyan ajánlatot adjon, mely kölcsönös elégedettséget eredményez.

Minden ár tartalmazza az áfá-t, hacsak nincs feltüntetve ennek az ellenkezője.

Az eladási szerződés a szolgáltató és a vásárló között akkor köttetik meg, amikor a szolgáltató megerősíti a megrendelés és a vásárló megkapja az első emailjét a megrendelése állapotáról, (melynek tárgya: Megrendelését elfogadták! megrendelés száma). Ettől a pillanattól kezdve minden ár és más feltétel rögzítésre kerülés mind a szolgáltatót mind a vásárlót kötelezi. A vásárló az a személy, akinek az adatai a megrendelő űrlapon szerepelnek a megrendelés leadásakor.

Az eladási szerződés (az első elektronikus üzenet a megrendelés státusáról) a vállalat archívumában illetve a trendzy.hu szolgáltató szerverén elektronikusan kerül tárolásra és kérésre az ügyfél számára elérhetővé lesz téve.

A szolgáltató a számlát pdf formátumban a vásárló által a megrendelésben megadott email címreküldi el. A számla részletezi a vásárlással kapcsolatos összes árat és költséget.

A vásárlónak kötelessége az adatok helyességét ellenőrizni, mielőtt elküldi a megrendelést. A számlán a vásárló figyelmetlensége miatt megjelent esetleges hibákkal kapcsolatos reklamációt nem fogadunk el.

VÁSÁRLÁSI ELJÁRÁSMÓD

1. A megrendelés várakozás alatt

A megrendelés leadása után a vásárló emailbn kap értesítést a megrendelés felvételéről és várakozási státuszba való helyezéséről. Ezen a ponton a vásárlónak lehetősége van egy órán belül e-mailen keresztül lemondani a rendelését.

2. megrendelés megerősítve

Két órával a megrendelés várakozási sorba történő megérkezése után, de maximum 48 órán belül a szolgáltató megvizsgálja a megrendelést, ellenőrzi az elérhetőséget és megerősíti vagy egy indoklással visszutasítja a megrendelést. A szolgáltató fenntartja a jogot, hogy felhívja a vásárló kapcsolatfelvételi telefonszámát, ha szükséges. A megrendelés megerősítésekor a szolgáltatónak emailben értesítenie kell a vásárlót a becsült kiszállítási idővel kapcsolatban. A rendelt tételekre a vásárlási szerződés a vásárló és az eladó között ezen a ponton visszavonhatatlanul létrejön.

3. Termékek kiszállítva

A szolgáltató az ígért időtartamon belül előkészíti a termékeket, postázza őket és emailen vagy telefonon tájékoztatja a vásárlót. Az említett emailben a szolgáltató arról is tájékoztatja a vásárlót, hogy hogyan tudja visszaküldeni a terméket, hogyan járjon el a kiszállítás késésekor illetve panasz esetén.

A SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS JOGA

Távolság vagy nem telephelyi szerződés esetén a fogyasztóknak a Fogyasztóvédelmi Törvénynek megfelelően jogukban áll az átvételtől számított 30 napon belül tájékoztatni az eladót a szerződéstől való elállás szándékáról, indoklás nélkül. A fogyasztó egy természetes személy, aki a szakmai vagy profitszerzési tevékenységén kívül szerzi meg vagy használja a javakat és szolgáltatásokat. A szerződéstől való elállás a ZVPot-nak megfelelően történik így az NEM vonatkozik jogi entitásokra.

A szerződéstől elálló vásárlónak, sértetlenül az eredeti csomagolásban és ugyanabban a mennyiségben kell visszaküldenie a termékeket, hacsak a tétel el nem veszett, hibás vagy hiányos vagy a mennyiség nem a fogyasztó hibájából csökkent.

Abban az esetben ha az eladó azt állapítja meg, hogy a visszaküldött termékek sérültek vagy a visszaküldött mennyiség nem egyezik, a fogyasztó felelős a javak csökkent értékéért, amennyiben az értékcsökkenés nem szükséges, hogy meghatározza a természetét, tulajdonságait és működését a javaknak. A fogyasztó olyan mértékben vizsgálhatja meg és tesztelheti a tételeket, ami ahhoz szükséges, hogy meghatározza a tényleges állapotot. Csak a fogyasztó hibájából fakadó értékcsökkenésre alapozva foszthatja meg a vállalat a fogyasztót a szerződéstől való elállás jogától, és attól hogy visszakapja a vásárlása árát.

Úgy tekintjük, hogy időben küldte be az elállási nyilatkozatot amennyiben az elállás időhatárán belül küldi azt be. A bizonyítási kötelesség az elállási jog gyakorlásáról a jelen cikk alapján a fogyasztót terheli.

Ha már megkapta a terméket és eláll a szerződéstől, a javakat ajánlott küldeménycsomagként az elállási nyilatkozat után 30 napon belül vissza kell küldenie a címünkre: PJU d.o.o. 1239 Budapest Európa u. 12. L/2. building. gate B17-B19.

Akkor tekintjük úgy, hogy időben visszaküldte a javakat, ha azt a visszaküldés 30 napos határidejének lejártán belül feladja.

Csomagként és ne levélként küldje vissza a tételeket. A visszaküldött termékek mellé kell helyezni az előzőleg emailben kiküldött reklamációs kódot. Utánvétes csomagokat nem fogadunk el.

A szerződéstől való elállás esetén a fogyasztó csak a termék visszaküldését fizeti ki, amelynek költsége a válaszott szállítási cég árlistájától és a csomag típusától és méretétől függ.

A fogyasztó nem kérheti a plusz költségek visszatérítését, amikor egy másik fajta szállítási típus mellett dönt, amely nem az eladó által javasolt legköltséghatékonyabb standard szállítási mód.

A visszautalás arra a bankszámlaszámra történik, amelyet a visszaküldési formanyomtatványon megadott.

Ha a termék nem működik megfelelően vagy nem úgy működik, mint amire számítottak, kérjük, vegye fel a kapcsolatot technikai ügyfélszolgálatunkkal az null email címen, ahol a konzultásaink segíteni tudnak a felmerült kérdések tisztázásában. Ezzel elkerülhető minden lehetséges helytelen termékhasználat és kár magában a termékben illetve annak környezetében.

(Nem fogadunk el reklamációt olyan termékekre, amiról azt állapítjuk meg, hogy nem megfelelő vagy nem rendeltetésszerű használat miatt sérült meg, avagy olyan típusú tevékenység eredményeképpen, mely nem feltétlenül szükséges a termék működésének, tulajdonságainak vagy természetének megállapításához.) Amennyiben vissza szeretne kapni egy ilyen terméket, miután a követelését visszautasították, elküldjük önnek a termék szállításának költségei megfizetése ellenében. Amennyiben vissza szeretne kapni egy ilyen terméket, miután a követelését visszautasították, elküldjük önnek a termék szállításának költségei megfizetése ellenében.

Az elállási formanyomtatvány megtalálható itt: bit.ly/KHodstop

ANYAGI HIBA

A fogyasztó gyakorolhatja jogait anyagi hiba esetén is, amennyiben a hiba észrevételének napjától számított két hónapon belül tájékoztatja az eladót. A fogyaszt pontosan le kell írnia a hibát az értesítésben és lehetővé kell tennie, hogy az eladó megvizsgálja az ügyet.

A fogyasztónak, aki a következő igényeket támaszthatja az eladó felé:

  • szüntesse meg a hibát a javakon vagy a hibának megfelelő arányban térítse vissza a kifizetett összeg egy részét vagy
  • cserélje ki a hibás javakat egy új hibátlan példányra vagy
  • térítse vissza a fizetett összeget.

    Ha a termék hibájának a létezését vagy a termék használatának helyességét nem vonják kétségbe, az eladónak amilyen hamar csak lehetséges de legkésőbb 8 napon belül a fenti bekezdésben foglalt fogyasztói kérésnek eleget kell tennie.

    Az eladó köteles írásban válaszolni a vásárlónak, legkésőbb 8 nappal a kérés megkapása után, amennyiben a termék hibájának létezését kétségbe vonja.

    A hibát akkor tekintik minőségbeninek,

  • ha a tétel nem rendelkezik a megfelelő tulajdonságokkal amelyek a normál használathoz szükségesek;
  • ha a tételnek nincsenek meg a szükséges tulajdonságai arra a konkrét használatra, amelyre a vásárló megvásárolja és amiről az eladó tud vagy tudnia kellett volna;
  • ha a terméknek nincsenek meg az előírtnak megfelelő tulajdonságai
  • ha az eladó olyan terméket szállított, amely nem egyezik a mintával vagy modellel, kivéve ha a minta vagy a modell csak informatív céllal volt bemutatva.

    A termék normál használatára vonatkozó alkalmasságát annak fényében kell megítélni, hogy az ugyanilyen fajta hagyományos termékek milyenek, illetve milyen kijelentéseket tett az eladó vagy a gyártó a javak tulajdonságairól, ideértve konkrétan a reklámozást, a termék bemutatását illetve magukkal a javakkal kapcsolatos kijelentéseket.

    Az minőségbeni hiba hogyan kerül rendezésre?

    A fogyasztó gyakorolhatja jogait minőségbeni hiba esetén, amennyiben a hiba felfedezésének napjától számított két hónapon belül tájékoztatja az eladót.

    A vásárlónak egy részletesebb leírást kell biztosítania a hibáról az értesítő üzenetben, amely lehetővé teszi számunkra, hogy megvizsgáljuk az ügyet.

    A minőségbeni hibákra vonatkozó felelősség a kötelességekre vonatkozó törvény és a fogyasztó védelmi törvény hatálya alá tartozik.

    Az eladó mikor nem felelős a minőségbeni hibákért?

    Az eladó nem vállal felelősséget az olyan hibákért, amelyek a termékek átadásától számított két év elteltével jelentkeznek. A hiba akkor tekinthető érvényesnek, ha az a szállítástól számított hat hónapon belül jelentkezik. A fogyasztói jogok két évvel azután szűnnek meg, hogy a fogyasztó értesítette az eladót a hibáról.

    anyagi hiba bejelentésére Formanyomtatvány: bit.ly/KHReturn
  • KÖLTSÉGEK ÉS A TERMÉK SZÁLLÍTÁSA

    A vásárlási árral együtt a vásárlónak ki kell fizetnie a termék szállítási költségeit is.

    Magyarország területén a kiszállításokat az ExpressOne futárszolgálat végzi, házhoz szállítással. Kiszállításkor történő fizetési mód esetén az ExpressOne egy utánvéti díjat számol fel, erről a vásárlót tájékoztatjuk a megrendelés leadásakor. Megrendeléskor kártyával vagy PayPallal történő fizetés esetén ilyen költség nincs.

    A rendelt termékeket arra a címre szállítják, amelyet a vásárló a megrendelési űrlap kitöltésekor megad.

    Gyors kiszállítás esetén a szállítás feláras. A kiszállítási idő 1-3 munkanap. Amennyiben nem tudja átvenni a csomagot a kiszállítás idején, később átveheti a leközelebbi ExpressOne csomagponton.

    GARANCIA

    A termék garanciával rendelkezik, jótállási jegyként a számla szolgál. A garancia a számla kiállításától kezdődően érvényes. Az online boltban vásárolt termékek garanciája a Fogyasztóvédelmi Törvénynek megfelelően érvényes.

    Formanyomtatvány az áru garanciális visszaküldésére: bit.ly/Warranty

    A MENNYISÉGI KEDVEZMÉNNYEL VÁSÁROLT TERMÉKEK VISSZAKÜLDÉSE

    Szerződéstől való elállás esetén a mennyiségi kedvezménnyel vásárolt termékek mindegyikét kötelező visszaküldeni, ha a vásárló a rendelés teljes összegét vissza kívánja kapni. Abban az esetben, ha a vásárló nem küld vissza minden terméket, a nála maradt darabokat csak a webáruházban elérhető teljes áron (volumen kedvezmény nélkül) tarthatja meg.
    A mennyiségi kedvezménnyel vásárolt termékek garanciális cseréjének igénylése esetén a vásárlónak joga van külön egy termékre, vagy a teljes megrendelésre igényelni a cserét.

    1+1 INGYEN AKCIÓ (AZONOS TERMÉKEK)

    Szerződéstől való elállás esetén a 1+1 akció keretén belül vásárolt összes terméket vissza kell küldeni, ha a vásárló a rendelés teljes összegét vissza szeretné kapni. Ha a vásárló csak az egyik terméket küldi vissza, a másikat a webáruházban elérhető ár feléért tarthatja meg.
    Az 1+1 akció keretén belül vásárolt termékek garanciális cseréjének igénylése esetén a vásárlónak joga van az egyik termékre, vagy a teljes megrendelésre leadnia a csere igényt.
    1+1 INGYEN AKCIÓ (KÜLÖNBÖZŐ TERMÉKEK)
    Szerződéstől való elállás esetén a 1+1 akció keretén belül vásárolt összes terméket vissza kell küldeni, ha a vásárló a rendelés teljes összegét vissza szeretné kapni. Ha a vásárló csak az egyik terméket küldi vissza, a megtartott terméket a normál árának feléért tarthatja meg.
    Az 1+1 akció keretén belül vásárolt termékek garanciális cseréjének igénylése esetén a vásárlónak joga van az egyik termékre, vagy a teljes megrendelésre leadnia a csere igényt.

    2+1 INGYEN AKCIÓ

    Szerződéstől való elállás esetén a 2+1 akció keretén belül vásárolt összes terméket vissza kell küldeni, ha a vásárló a rendelés teljes összegét vissza szeretné kapni. Ha a vásárló az ingyenes terméken kívül mindent visszaküld, az ingyenes terméket csak a webáruházban elérhető teljes áron tarthatja meg. Ha a vásárló csak az ingyenes terméket küldi vissza, nem jogosult visszatérítésre.
    Az 2+1 akció keretén belül vásárolt termékek garanciális cseréjének igénylése esetén a vásárlónak joga van külön a termékekre, vagy a teljes megrendelésre leadnia a csere igényt.

    MYSTERY GIFT

    Anyagi hiba vagy elállási jog esetén a vevőnek a csomag teljes tartalmát vissza kell küldenie - részleges visszatérítésre (a csomagon belüli egyes tételekre vonatkozóan) nincs lehetőség.

    Garanciális igény esetén a vevőnek joga van a csomagban kapott egyedi termék kicserélésére (ez nem vonatkozik azokra a termékekre, melyeknek korlátozott haszálati idejük van- pl. elemek).

    A termék visszatérítéséhez vagy cseréjéhez teljesítendő feltételek a weboldalon az 'Általános feltételek' alatt találhatók.

    ADATVÉDELMI JOG

    A szolgáltató intézkedéseket hoz, hogy a vásárlónak az összes személyes adatát véglegesen védje az Európai Parlament (EU) 2016/679 szabályozásánaik, a 27.4.2016 tanácsnak és a Fogyasztóvédelmi Törvénynek megfelelően. Ezeket kizárólag információs anyagok, ajánlatok, számlák, saját kutatás és elemzés és más kommunikációs célokra fogják használni.

    Semmilyen esetben sem lesz a felhasználó adata átadva harmadik félnek.

    A felhasználónak tisztában kell lennie azzal, hogy az online szolgáltatónak a helyes és valós személyes adatait kell megadnia. Ezeknek a feltételeknek az elfogadásával a felhasználó megerősíti, hogy az általa megadott személyes adatok helyesek.

    KOMMUNIKÁCIÓ

    A szolgáltató távkommunikációs eszközökkel kapcsolatba léphet a felhasználóval, hacsak a felhasználó kifejezetten el nem utasítja ezt. A reklámleveleknek a következő elemeket kell tartalmazniuk:

    - – tisztán és egyértelműen reklám üzenetként kell megjelölni,
    – a küldőt egyértelműen azonosítani kell,
    – a különféle kampányokat, promóciókat és más marketing technikákat akként kell megjelölni, a részvételükben való feltételeket szintén világosan meg kell határozni,
    – a felhasználó kívánságát, hogy ne kapjon reklámüzeneteket, tiszteletben kell tartani.

    PANASZOK ÉS VITÁK

    A trendzy.hu betartja az ide vonatkozó fogyasztó védelmi törvényeket és arra törekszik, hogy teljesítse a kötelességét, hogy egy hatékony panaszkezelési rendszert biztosítson.

    Probléma esetén a vásárló kapcsolatba léphet az eladóval a következő telefonszámon: +3606212007842 vagy az nullemail címen, hogy panaszt nyújtson be. A panasz feldolgozása bizalmas.

    A PJU d.o.o. a jogi normáknak megfelelően nem ismer el semmilyen bíróságon kívüli vita rendezőt mint illetékest a fogyasztói viták megoldásában, amelyet a fogyasztó a bíróságon kívüli fogyasztói viták törvény alapján kezdeményez.

    A fogyasztóknak lehetőségük van az online rendelési vitákat megoldani először bírósági beavatkozás nélkül is.

    A Fogyasztói Vita Megoldási Online Platform a következő weboldalon érhető el:

    http://ec.europa.eu/consumers/odr/ or https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

    A jogszabályozás a bíróságon kívüli ügyfél viták megoldásának törvényéből, az Európai Parlament (EU) No.524/2013 szabályozásából az ügyfél viták online vita megoldásával kapcsolatos tanácsából és a módosító (EC) No.2016/2004 szabályozásból és a 2009/22 / EC rendeletből származik.

    REGISZTRÁLT BEJEGYZÉSI INFORMÁCIÓ REGISZTRÁCIÓS ÉS BEJEGYZÉSI SZÁM SZERINT

    PJU d.o.o.
    Székhely: Trg svobode 1A, Črnomelj
    Regisztrációs szám: 8071080000
    ADÓAZONOSÍTÓ: SI87709066
    Adófizető: IGEN
    Regisztrációs bejegyzési szám: 16.10.2017
    Regisztrációs bejegyzési kód: Srg 2017/41505
    SKD:

  • 46.190- Nem szakosodott közvetítés különféle áruk értékesítésében
  • 47.910 – Csomagküldés vagy internetes kiskereskedelmi értékesítés
  • 47.990 – Egyéb kiskereskedelmi értékesítés az üzleteken, standokon és piacokon kívül.
    Bejegyzés helye: AJPES Kranj
  • TULAJDONHOZ VALÓ JOG

    Az árverező fentartja a szállított termékek tulajdonlásának a jogát, amíg azok teljesen ki nincsenek fizetve. Minden ár Forintban értendő.